miercuri, 4 iulie 2012

Cat de "tari" suntem...

Am apucat sa vad azi prima pagina a ziarului Jurnalul National....UAU !!! Doar atat am apucat sa spun pe moment.
Am mai spus-o si o repet: nu vreau sa fac aici polemici cu tematici politice, dar mie mi se pare ca ce au tiparit cei de la acest cotidian a depasit orice norma de bun simt...sa pui in aceeasi oala pe Iuliu Maniu cu Adrian Nastase mi se pare de un cretinism ordinar si de o josnicie fara margini. Iuliu Maniu a facut puscarie pentru ca a fost un opozant al regimului comunist...de cealalta parte, Adrian Nastase e condamnat la inchisoare pentru un act de coruptie. Indiferent ce refren ai canta in cazul Nastase (ca e dosar manarit de Basescu si procurorii au actionat fara dovezi, etc), nu ai cum sa afirmi ca el este detinut politic...decat daca esti putin dus cu capul. Cand vin mascatii si te salta din pat pentru ca ai spus ceva ce nu ii place tovarasului, atunci te poti numi detinut politic...cand savarsesti nasoale pe bani publici si o arzi pe nevinovatul si martirul ani de-a randul si, in final ti se spune ca trebuie sa stai la puscarie vreun an si ceva din 3, pai atunci nu prea mai esti detinut politic.
Si inca ceva: o mare parte din romanii care azi pun botul la "vai saracul Nastase, cum a fost el trimis la parnaie de Basescu pe degeaba si cum a incercat el sa-si ia viata din cauza Marinarului", acum ceva vreme il huleau si il injuran de mama focului pe acelasi Nastase Adrian. Am devenit o natie dependenta de pomeni electorale...cum ne da unul un mic si o bere moca, cum stergem cu buretele mizeriile facute de el cu ceva ani in urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu