luni, 10 octombrie 2011

Filmele cu super eroi de anul acesta

Thor - poveste buna, spre foarte buna; regizorul a reusit sa imbine destul de bine elementele de fantastic cu cele realistice; efecte speciale reusite, iar actorii au fost alesi destul de bine.  Cam rapida evolutia personajului, insa. Per ansamblu, filmul este unul reusit, pe alocuri chiar foarte bun.

X-Men: First Class - atuul principal al filmului, in opinia mea, este alegerea actorilor principali...si aici ma refer la James McAvoy (Charles Xavier), Michael Fassbender (Erik Lehnsherr) si Kevin Bacon (Sebastian Shaw)...daca la majoritatea filmelor cu super eroi de pana acum punctul forte il constituia efectele special, in cazul acestui film punctul forte este, dupa parerea mea, cei 3 actori de mai sus. In rest, cam dezamagit de rapiditatea cu care se desfasoara evenimentele...dupa primele 3 filme din seria X-Men am ramas cu impresia ca prietenia dintre Xavier si Magneto chiar avea un trecut...ca ei erau legati de evenimente mai numeroase decat cele prezentate in film. Ca sa nu o mai lungesc, poveste buna, actori foarte bine alesi, efecte reusite, insa scurta, mult prea scurta succesiunea de evenimente. Meritau facute 2 filme pentru povestea asta.

Captain America: The First Avenger - un film bun...cam asta e senzatia cu care am iesit de la acest film...si cam atat. Mai slabut decat primele 2, insa merita vazut din curiozitate. L-as cataloga la fel de bun ca X-Men: First Class. Insa pare pe alocuri cam lipsit de esenta.

Green Lantern - sub asteptari...as fi vrut sa vad mai mult din evolutia personajului...trecerea prea rapida de la Hal Jordan la Green Lantern. Pe alocuri reusit, dar per ansamblu, lipsit de esenta.

Transformers: Dark of the Moon - dincolo de cliseele penale din film, inca incerc sa imi dau seama cu cine se bate Optimus Prime in film.

Invingator la puncte, in opinia mea, anul asta este Thor.

Un comentariu:

  1. si mie imi pare rau de x-men...aici gasesti parerea mea despre film http://sharutza.blogspot.com/2011/09/x-men-first-class-nu-recomand.html

    De "Green Lanter" - am impresia ca e un film pt copii mai degraba..pare asa ca o poveste. Astept sa vad povestea altui erou: "Jhonny English" :D

    RăspundețiȘtergere