luni, 17 octombrie 2011

Stirea zilei

Eram in masina, pe traseul Iasi -> Bacau cand am auzit la radio ca Serban Huidu a fost implicat intr-un accident soldat cu 2 morti. Curiozitatea m-a impins (din pacate) ca, in momentul in care am ajuns din nou in Iasi, sa rasfoiesc presa in cautare de detalii despre accident...ce am gasit: la nivel de detalii despre accident gen conditii de trafic, starea drumului, starea partilor implicate, etc, doar informatii generale (de asteptat, in conditiile in care accidentul s-a produs azi, iar politia nu a avut timpul necesar sa stabileasca prea multe detalii); in schimb am gasit mult tabloid.
La ora la care scriu acest articol, ma macina cateva chestiuni in legatura cu acest capitol: accidentele de pe soselele noastre. Dedic urmatoarele postari detalierii fiecarui punct.
1) Cat de mult conteaza starea soselelor din Romaina in cazul producerii unui accident ?
2) In ce conditii ne urcam la volan, mai ales la drum lung (min 2h condus continuu) ?
3) Cat de mult imi cunosc masina si limitele ei ?
Momentan gasesc doar aceste 3 elemente...cu siguranta voi mai gasi si altele.
Un alt aspect de care mi-am dat seama, incercand sa caut in presa dupa detalii privind accidentul de azi, este amatorismul de care majoritatea romanilor dau dovada...in orice domeniu. (in cazul de fata jurnalismul).
Momentan ma opresc aici. Voi continua acest subiect in urmatoarele postari.

2 comentarii:

  1. Sunt de acord cu cele 3 puncte enumerate de dine, dar in cazul lui Huidu doar una se aplica care nu o ai si anume: vitezomania soferilor. El a mai fost prins odata "calcand stramb" in ale sofatului acu doi ani cand i s-a suspendat permisul. Acu eu cu mintea asta a mea de nesorfer si muritor de rand intreb: nu ar fi trebuit sa i se mai faca ceva teste (eventual un nou examen de permis) dupa accidentul ala de la ski? Mai ales ca a avut un diagnostic de reactie intarziata in timpul recuperarilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din ce am inteles el nu avea viteza foarte mare...undeva la vreo 60 km/h. In schimb, sunt si eu de acord cu tine ca, cel putin pentru mine, e cam ciudat ca s-a urcat atat de repede la vlan dupa acel accident.

    RăspundețiȘtergere